Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Sunday, February 26, 2012

Teringin ! Itu SAJA o_0

Assalammualaikum.. Hai hai semua warga belog.. lamaaaanyyyaaaaa daku tidak menhidupkan enjin belog ni kan(belog ada enjin ke?? HAHA).. terasa rinduuu pulakkk.. hari2 sign in blog ni, pada awalnya hati berkobar2 mau menghapdet entri seciput ke sehasta ke tapi semua itu hanya lakonan semata2.. hancuss lebuss bak gelas kaca pecah jatuh berderai di lantai marmar.. apa lah aku merepek meraban ni.. mungkin atas faktor sudah lama tidak menaip entri? oh ye, mungkin jugak.. layankannnnn ajeee k.......zasssssssssss.. :p

Okeh! stop dari lamunan terhenti ! jom ikuti kisah teringin aku abad ini.. menarik wo.. teringin aku kali ini berkait rapat dgn kes penambahan lemak atau suku sakat kolesterol yg sgt dibenci org ramai..huh ! benci kau SI LEMAK & SI KOLESTEROL !! tapi aku tak terdaya.....tulun! tulunnnnn !! ikutkan jiwa raga serta nafsu perut aku  ni mmg makanan menjadi habuan utama dari yg lain2.. owhh.. kenapa dan kenapa hidupku beginiiii.. sungguh tidak adil dan kejammmm ! *percubaan melindungi kesalahan diri..ekekkeke

APA SAJA YG AKU TERINGIN.......? ? ?


Dah dah.. tak nak dgr korang salu dpt makan kuih comey nih ! mencikk.. nak 100 ketoi pehliss.. nak lahap banyak2 dpn lappy sambil layan pesbuk.. boleyyy keee.. hasrat seperti terkubur.. 
FINE ~!


tengok??? ni yg tambah mencik bile warna faveret ada pada kuih comey ni... !! pink+biru.. mana boleh tahannn!! geraammmm !! nakkkkkkk! sob sob sob =,=


Ni lagi satu hal, kuih comey nak matiii.. aneka warna dan juga rasa.. sangat seksi dan aku sumpah tergoda !! mencik !! susah nak dapat.. tak tau nak beli kat mana.. tak nak beli on9.. nak beli live.. hmm.. mula naik jerawat beribu2 akibat tension melampauuu.. dush3 ! 

Okeh.. utk Teringin BAB 1 ni hanya 2 makanan teranggun ni yg aku teringin.. SANGAT OK ! hmm.. ok, nak buat tahi mata bebanyak.. stress sb hasrat terkubur ! *salahkan perut :p

Dan MINGGU ini jugak minggu TERAKHIR aku berpraktikal.. mcm tidak ku percaya.. cak cuk cak dah 3 bulan.. WOW.. ok.. sekiann.. Wasalam ;)

No comments: