Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Tuesday, January 24, 2012

Lucky People !

Assalamualaikum~~


Hey, since 26/11/2011 haritu aku tubuhkan blog tercinta ni, until now my follower has reached 400 ! Weehuu!
*ekeleh, orang lain beriban riban tak pedulik pon lah.. huhuhee :p


Tenyeh bagi besar utk anda yg bermata agak rabun seperti saya =,=
Okeh, aku dengan baik hatinya ingin mempromote follower ku yg ke 400 nih.. *maybe aku tertarik dgn angka 400? hek3


Ok,ini header lucky follower yg ke 400 tuh, Nurul Ain nama diberi :)

So kepada anda diluar sana*eceh.. jemput la follow blog ni.. see like she's new in blogging.. support her..*aku serius bajet dah senior sgt mcm yuyu zulaika konon,hek3 ;p

For other follower, aku nak ucapkan beriban-riban dan berjuta-juta terima kasih kerana korang sudi jengah & follow blog aku, baca entri aku yg kadang2 boleh dipercayai dan kadang2 agak kurang boleh dipercayai..haha.. dan yang selalu komen entri tu plg aku terharu..sob sob dah ni..hehuew.. thanx sangat2 ! Jasa korang aku amat hargai taw.. *mimik muka serius + terharu

Notahati: Nak follow lucky people ni boleh tonyoh link ni, http://nurulainsmile.blogspot.com/

5 comments:

Nurul Ain said...

terima kasih kak .

Roseputih Zumie said...

sama2 dik ;))

Muchachas said...

ehem.bw la blog sy. :) http://oikonyol.blogspot.com/

Unknown said...

hai dtg menjengah, jemput dtg belog kitew ye. follow me back klu sudi..hihi

Unknown said...

follow button mn?