Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Monday, April 2, 2012

Jika hidup punya button "RESTART"

Assalamualaikum ^____^

Agak lama menyepi dari menjadi penulis belog tegar.. aishh.. rindu kot dekat belog tercinta aku nihh.. korang pulak ada tak yg rindu kat aku? * kompom la takda sbb aku bukan kak JLo Zulaika yg femos amos tu..:P Sori ek kak yuyu babitkan nama kak yuyu dalam entri kita, terpaksi kaitkan jugak sbb ini HAKIKAT.. wee..

Okey dah jgn merapu rapu lagi.. entri kali ni aku nak luahkan siket pasal life aku yg sejak akhir2 ni naik turun.. ada manis ada pahit.. for sure lah.. namapun kehidupan kan.. mana ada sempurna.. pasti adanya Hencik Dugaan dan Hencik Ujian dtg menerjah.. yang pasti ikut diri masing2 kuat atau tidak nak tempuh semua tuu..

Mengikut kajian yg telah berlaku dlm diriku..eceh.. ayat aku sumpah tak boleh blah wehhh.. =,=.. Ekceli, mcm ni.. petang tadi aku terpikir andailah kehidupan kita ni punya button "RESTART" kan, agak2 best tak? kalau aku lah kan, BEST SANGAT WEHHH.. sebab musabab kita boleh undur balek, betulkan balek apa yg salah dan dapat mula semula dgn yg baru.. tapi itu semua MUSTAHIL bukan??? aku saje yg berangan nak ada button RESTART.. ohhh, sila jgn contohi perilaku aku yg kurang sopan ini.. berangan sajaaaa lahh labuuuu ://

Untuk tidak terus demotivated kan diri aku ni aku anggap saja yg pahit pernah berlaku dalam diri aku itu sebagai satu pengalaman dan peringatan buat aku guna pakai pada masa mendatang supaya aku tak akan tergelincir lagi pada lubuk yang sama atau dalam erti kata yg lebih mudah dan ringkas tidak akan mengulanginya lagi.. *kan senang bagi ayat kacang yang digoreng, nak bersastera pulak kau ni.. pheww :P


Yang pasti "Masa depan kita adalah milik Allah..kita memang tak tahu apa-apa pun.."

#Life is life.. Past is Past.. motivated diri semula.. insyaAllah.. (:

No comments: