Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Tuesday, December 27, 2011

Durian bikin ribut ?

Assalamualaikum~~

weeehuu.. rinduu kot aku mau coret2 kan kisah2 di belog kecintaan ku yg sudah semakin usang dek zaman ni.. *over okiesss,sila abaikan.. orang lain masing2 hapdet entri setiap 3minit setengah inci *okeh, aku pake belasah jek, jgn tiru kosa kata aku ye!.. bagaimana dgn aku? hampeh.. takpe2, aku tak kan sia sia kan kerjaya aku sebagai blogger terrmasyur seantero dunia,aku akan ttp jalankan tugas menhapdet entri *korang sume boleh je nak termuntah tapi jgn di ruang belog aku ye..ahaks ! :p

sila ambil perhatian.. ayat2 diatas ini hanyalah sbg pembuka kata sahaja.. ala ala kata2 aluan gituewwww.. *hok aloh cm tk biasa dgr aku bleter duoploh4jamstgah.. hekhek :p

jgn menilai rupa luaran durian jika tidak merasai dulu isi dalamnya..*okeh merapu jek
motip utama ialah aku mau berceghite soal raja buah buahan *bak kata kazen kecik ku lah.. "kak ya, durian raja buah buahan, manggis pulak ratu buah buahan".. ecewahh, glamer jugak buah ni kan.. msg2 ada pangkat.. pastu aku tanya dia "habis tu buah2 yg lain apa pulak?".. lantas kazen ku yg kecik dgn bangga m'jwb, "buah2 yg lain tu rakyat2 dia lah".. aku? apakah ini semua.. mandai kau je kan.. hahak... budak2..mcm2 lah.. jenuh aku nak layan.. hoho

skrg musim durian, rambutan.. aku dah pon berjimba2 di kg halaman, dah pon mencilok2 durian di setiap dusun, siap curik bawak balek lagi utk santapan nengok master chef.. baru coooooll.. hahak.. nak wat mcm mana, durian buah kecintaan dakuh.. sebijik durian tu bedal sensorang pon kira setel je.. bak kata budak zman skrg, takde hal la.. ngeh3..

bila lagi aku nak menjadi seorang pelahap durian yg separa anggun kalo tak masa musimnya.. inilah saja peluang yg bersisa.. hek3.. tak kan daku melepaskannya..ahaks..rambutan kureng sikit sb ats faktor2 tertentu.. batok.. ye. itu faktornya.. hihik..

okeh korang, itu je aku nak share2.. seronok taw bila tiba musim buah buahan mcm ni.. rasa cm dunia ini ana yg punya.. ahaha.. so, i'm still enjoying my holiday.. berada di rumah tercinta berrsama ibu tergojes.. ahak..

jom folo aku membedal durian seguni.. anda mampu? ekekek :p

notahati:durian yummeehh ! :D

No comments: