Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Thursday, November 3, 2011

Tagged Game =D

Assalamualaikum..
malam yg dingin tgah2 syok syok mengon9 kan diri tbe2 dpt shoutbox dr fiffy flower yg mengatakan aku tlh di TAG ..hoho.. thnx ya kamu yg comel.. so, bila da kena tag aku dgn berbesar hati & baik hati akan sahut tagged game ini.. mari mari isi masa lapang dgn main tagged game ini.. hiks..
ayuh kita tgok 1st step dolu .. baca smbil nyanyi k? hiks
  • you must post this rules.
  • each person must post eleven things about themselves in their journal.
  • answer the questions the tagger set for you in the post and create eleven new questions for the people you tagged to answer.
  • you have to choose eleven people to answer and link them on the post
  • no Tag back okeh.
ok guest, inilah terma & syarat2 tagged game ituew.. here we go !

11 things about me myself, cekedout !

1.aku asal perak tp stay di negeri 9.. rmai org konpius soal ini.. dush3
2.aku mahasiswi dlm jurusan pengurusan teknologi pejabat tahun 3..
3.aku agak addict pada warna pink kot.. hee
4.aku suka beli brg yg aku suka tp kdg2 tk pkai or guna pn..
5.aku gemar shopping itu ini dgn mama tersayang..
6.aku ada mama yg awesome sgt sgt ! trust me..
7.aku peminat setia tomyam, impian nk rasa tomyam seluruh dunia ! hha
8.aku kuat merajok, cengeng, mudah nangis tapi kasar + ganas, trust me !
9.aku slalu tk ttp pendirian, oh tidak !
10.dlm bercinta aku sgt setia tp kuat merajok ngn si dia..huhu
11.aku suka wat benda kelam kabot tp sbnanya aku nk yg terbaik..tahla..hee

cukup tak 11 ttg aku? kalo tk ckup habaq mai nah..hoho..
okeh, selesai suda ! mari skodeng step berikutnya..jom3.. 

haa..jawab jgn tk jawab..waduh.. Final Exam ke ni? tkpe tkpe.. layann je..zasss.. ;p
  1. asal mana ? umur berapa ?
  2. warna kegemaran mak abah korg ?
  3. berapa org adik beradik ?
  4. sahabat atau kekasih. mana lagi penting ? muehehehe.
  5. kenal ke dgn tuan punya blog ni ?
  6. selalunya, apa yg korg buat kalau nak buat mak abah korg tersenyum ?
  7. apa pendapat korg dgn blogger yg cakap lepas ? erm, mcm mengemukakan isu negatif dalam blog. mcm isu yg hangat tergempak baru2 ni.
  8. selalunya, kalau berkawan dgn org yg suka kutuk kesalahan org lain, tp kalau dia yg buat, takpe plak. korg buat ape ?
  9. boleh beri sedikit pendapat tentang blog fiffy dan segala entri or bahasa yg fiffy pernah guna dlm blog ni ? positif negatif, fiffy terima. :)
  10. ciri2 lelaki atau gadis idaman korg ?
  11. kalau hati korg tgh panas, tgh marah, korg buat apa ?
ok, aku jawab k soklan soklan Final Exam yg agak senang ni.. jeng3..

1. alaa.. asal da gtaw td..asal perak..hee.. i'm twenty years old.. muda lagi kan? ke kot?
2.arwah abah minat kaler maroon, while mama minat kaler merah & cokelat tanah
3.cuma ada 3 org shj include me..
4.dua dua pn pntg.. tp lbh pntg Allah & family..
5.tidak. coma kenal dlm dunia blog je.. salam kenal ;D
6.sentiasa doakan mereka sejahtera dunia akhirat di setiap sujud solat kita..insyaAllah..
7.itu hak mereka, nobody perfect kan.. cara teguran & adab itu sgt penting..kena alert dgn benda benda cm gini..
8.kawan kawan ada mcm mcm prangai..kena pndai pilih..apa yg baik kita share dgn mereka, apa yg buruk kita cuba tegur dgn cara berhikmah ;)
9.blog fiffy flower gojes, simple n cumey.. entry pn ok.. for me, based on overall entry from her blog, i think she just a nice daughter to her parents..always made her parents as her main priority.. huhu
10.lelaki itu haruslah bakal suami yg boleh membimbing aku & tidak melupakan hbngannya dgn Allah..
11.insyaAllah mengambil wuduk & tarik nafas inhale exhale.. 

hoho..done done.. dgn telusnya aku menjawab soklan Final Exam ni.. hekhek..
skrg ni turn aku pulak nak sediakan soalan Final Exam utk kamu kamu sekalian..

1.apa nama cikgu kesayangan korang mse skolah men. dolu?
2.suka bela kucing?
3.warna apa paling tak suka?
4.apa prinsip hidup korang?
5.korang suka exam tak?
6.korang minat tgok cerite seram ke komedi? 
7.apa pandangan korang pada org yg suka mungkir janji?
8.apa pandangan korang pada org yg tidak takut melakukan khianat pada org lain?
9.adakah korang ingat tarikh lahir ibu bapa serta adik beradik korang?
10.korang target kahwin umo bpe? *soklan plg cepu mas!
11.bagaimana cara korang muhasabah diri?

sng je soklan Final Exam dri aku.. jawab dgn hati bentuk bunga rose putih k!
done done with my job.. jom cekedout spe yg aku teruja utk menTAG mereka dlm game nih..


sudi sudi la menyahut cabaran tagged game ini okeh kawan2.. hiks
happy reading peeps.. jgn lupa senyum okeh!

notakaki: result oh result.. a smile moment hopefully ;)

No comments: