Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Wednesday, November 2, 2011

hari esok? hmm

Assalamualaikum~
agak lama jugak la tidak hapdet blog..dah la blog usang lg bertambah usang..ishhh..cian blog aku nih..meh pelok tium sket..haha..aku tuan blog yg penuh dgn kasih syg an..haha..
ok stop! bkn itu yg aku maksudkan..aku nak ceghite psal hari ESOK ! huhu
hari ESOK adalah penentu segalanya,penentu akan masa depan aku, adkh aku bakal gembirakan mama..dan mcm2 lagi lah..bila pikir pkir balek mg seram sejuk  beb.. ketaq habeh lutut, perut pn habeh bgegar..otak asyik pkir jek..lalu aku mula wat muka tak bersalah..adoii..mcm mana ni.. aku berharap hari ESOK akn okok saje..
tapi adakah akan OK? ye, insyaAllah semuanya akan OK..dont worry..aku dah usaha,tawakal & doa je yg mampu.. harap harap aku & kawan2 yg lain PASS.. amin..

ohh, itu je aku nk ngomel..sudah! aku nak sapu sapu & mop blog aku yg dah makin usang ni..huhu
teruskan hidup anda dgn senyuman,lalala..motip?

No comments: