Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Thursday, November 3, 2011

segala persoalan terjawab, Alhamdulillah :)

Assalamualaikum..
mood aku pepagi buta ni teramatlah happy disamping rasa bersyukur yg amat sangat kpd Allah azawajalla..
tak dpt describe rasa hati ini..huhu.. over lak aku nih..ape ape pun aku bersyukur sgt Allah memberi aku satu berita yg amat menggembirakan diriku ini.. wahh.. berita apa itu.. act, berita ni da bole tawu since pkul 2 pagi td lgi tp aku yg berdegil utk tidak mau mengetahuinya atas faktor faktor ketakutan yg amat tinggi..hehuu..over kau mg over.. ggrr.. ok lah.. act aku rasa ingin terbang di awangan kerana aku lulus semester akhir ni..tak sangka & disangka..huuu.. even apa yg aku target tk tcpai & pointer pon agak down sitit la tpi aku tetap rasa lega & bersyukur yg amat taw.. tk sia sia aku memilih belajar di Alor Setar tu kan.. skrg boleh menarik nafas buat sementara waktu sb ada satu step saje lg iaitu PRAKTIKAL.. doakan aku cpt dpt tempat utk praktikal ea kwn kwn.. yg plg aku happy sgt2 sudah tentu aku dapat air muka kegembiraan mama.. rasa seronok sgt dpt bg mama ketawa, senyum.. yahoooooo.. dah tk layan google dah.. hee.. terima kasih sgt2 Ya Allah.. pada semua yg support aku terutama lecturer2 yg tk henti henti membantu.. tapi org yg plg penting & slalu berada di blkg aku utk semua kenangan manis ni dah tentu mama & adik beradik aku serta en.bf.. mereka lah yg tk henti henti susah senang dgn aku.. aku sayang mereka dunia akhirat.. pada en.bf thanx byak sbar dgn kerenah en.gf dy ni.. ilysm dats all i can say 2 u bobo..hiks..gedis pula aku ni.. dah la siap bg speech mcm mng award kt AIM pulak..haha.. sudahlah.. dah penat menaip.. nk kemas rumah pulak sempena hari yg bermakna ni..


aku rela hilang segala apa yg ada di dunia ni tapi tidak pada keluarga aku & en.bf..<3
happy friday peeps..kaum lelaki jgn lupa smyg Jumaat k !

notakaki: lega sesangat beb

No comments: