Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Saturday, October 29, 2011

nikmatnya dpt dinner bersama kesayangan

Assalamualaikum..
okeh jap jap! aku kena tarik nafas dolu.. ini sume atas faktor tahap kekenyangan yg maksima..
tadi bkn maen lapar sgt, haa skali da dpt mkn nk dok on9 ngadap laptop bkn jenama Apple pon agak sukar!
jadi pesanan penaja jgn mkn terlalu kenyang ye? *amek iktibar..hoho


ok, itu bkn matlamat aku dlm entry penutup hari aku hri ni..ada lebih menawan dari ituew..
act, aku teramat seronok......nk tahu sb apa? sb aku dpt dinner bsme dgn kesayangan aku mlm ni.. heaven weh!
aku tharu n rasa cm nak nges cm dpt award dekan berturut turut stiap sem pulak haa.. hahahak! *lakonan! stop!


yelahh mana tk seronoknya, bkn sng dpt dinner bersama Datin ni.. my mom always busy.. meeting lah itu lah ini lah..all about works.. mklumlah my mom seorang yg aktif, salute with her.. cayalah, give me 5 mama! hehu
jadi malam ini pnya menu pn my mom yg msak, aku tlg jgak taw.. rajen kan? mstlah..tgas itu sudah lama aku pgg taw, mklomla aku asst. chef dlm rumah tu..aiyaa..tp lately since ak cti sem mg rarely sgt sgt masak2 ni.. kami byak beli kt luar atau cook fast food & instant food.. not good not good ok.. huhu


akhir kata, aku happy sgt tonite my mom masak & makan bersama anak dara dy sorg ni.. ilebiyuu la mama!


nahh.. utk tontonan semua pembaca tegar, ahaks



notakaki: menu cikroseputihzumie bersama cikdatin ~ ikan bawal msam mness, kobis msk lemak & ikan pekasam grg pedas! nyami licious =DD

2 comments:

Ieqahgajah said...

nyummmyyyy makan timeee..mestilaa suka mkn dgn mama tsyg ye

Roseputih Zumie said...

mstlah.. hehe.. best kan.. itulah memori terindah ;)