Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Sunday, November 13, 2011

geram dgn penjual tiket bas ! ggrrrr

Assalamualaikum..

aku geram aku geram ! *nada meroyan.. geram sgt kat penjual tiket bas tuh..
eei aii, kalo mati hidup semula pun aku geram kt penjual tiket bas tuh.. haha.. *jgn tiru aksi ini..

aku geram kt penjual tiket bas tuh sb dia berjaya jual tiket bas kt aku utk balik !!!
tak nak tak nak !! aku terpaksa malah tak rela.. aduh.. seksanya kehidupan serupa ini.. haha *drama drama

setiap kali cuti sem nak berakhir cm gini lah gelagat ku sb hati masih di rumah dgn perasaan gundah gulana + serabot perot & segala suku sakat keserabutanlah utk tak nak balik..!!!

tapi apakan daya ada misi beserta visi yg harus aku jalankan..bukan harus dah malah wajib..ohh hidup !
officially yesterday i bought a ticket to go back to penang~~10:30 a.m~~ nyampah, tak suke mak nokk =,=


tiket ni pon aku geram jugek.. ggrr.. ;p

okeh okeh, statement2 yg diatas sekadar lakonan shj tkda kena mengena sama ada yg hdup mahupun yg mati..ngeh3.. tapi seriusly hati belum mahu pulang.. hati mau bercuti selama 1 tahun bkn 1 bulan.. haiyakk! 

korang semua doakan aku slmt pergi slmt smpai keh ! 

notakaki: n9>penang>alor star>penang

No comments: