Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Saturday, November 5, 2011

cuci cuci mata

Assalamualaikum..
diam tk diam cuti sem aku pun dah nak expired date tk lame g.. cm tk sgka jep.. pantasnya masa berlalu kan..
org lain cuti mcm mcm diorg wat, aku? hanya memerapkan diri dirumah, makan serta tidur.. aktiviti yg sgt membosankan & tidak baik utk kesihatan.. huhu.. nasib badan lahh..

okok, stop disitu.. bukan itu matlamat utama aku nak tulis entry membuka pekung ke atas diri sendiri.. maluu siott.. tetapi.. aku nak ajak korang cuci cuci mata bersama aku khasnya kpd kaum hawa.. jom jom..

eh eh, apa yg aku nak cuci cuci mata ni? korang tawu tak? hik3..

cuci cuci mata inikah? pewiit cantik lah mata ni..pepel gituew.. awww

ishh.. apa yg sedang aku merapukan ini.. aishh.. stret to d point lah.. aku nak ajak korang korang sume espeseli kaum hawa utk cuci mata tgok baju pengantin..heee.. jom jom !
yg ni plg suka, simple look.. ala ala princess gituew.. wahhh!
unique lah baju ni.. itew sukew..... nak boleh?
walawehh.. comey giler.. nak nak..tp aku tk mgkin kot pkai..haha..
wow wow wow.. fancy gituew.. ggrrr
osam yg ni.. gbungan slow pink + putih mg match! chop yg ni!
ouch.. merah uuu.. kelass.. i like..kau ada?
yg ni biasa da tgok.. yg nmpak spesel kt tang pinggang tu.. cute! like!

haa.. yg ni last skali.. baju pngantin ni paling cantik bg aku..haha.. tk pnah tgok g.. haha..

jeng jeng jeng~~~~~~~
oh TIDAK ! HAHA

hee.. penat lah membelek belek baju pengantin yg comey comey nih.. adoii.. kalau ikutkan nafsu serakah
aku semua berkenan tk kira lah ada manik ke labuci ke apa ke, yg pntg sedap mata memandang..
tapi yg atas ni jelah yg plg menarik perhatian kecuali baju yg lelaki itu pkai.. hahahah !

so, bila mau kawen? esok? lusa? tulat? bulan depan? ke tahun depan? semuanya tlh tertulis..jodoh di tgn Tuhan..sabar lah wahai hati.. huhu..pada kawan aku Nur Fatin Syazana yg tk lama je lg nk kawen "selamat pngantin baru" ye.. semoga berkekalan hingga akhir hayat, insyaAllah.. 

notakaki: mood menggedik mau kawen muda dgn kadar segera, en.bf? huhuww

2 comments:

Juliet_iRa~" said...

cantik2 la..;p

google ek?

salam aidiladha..:D

psss : jom join my GA!:p

bearzumie is doraemon said...

hee.. haruslah google syg.. thnx2.. insyaAllah ;)