Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Sunday, May 6, 2012

L.O.V.E AT FIRST SIGHT


Assalammualaikum !

Wahhh3.. melampau lamanya dah tinggalkan belog kesayangan nih.. kesian2.. terabai dek terlalu busy.. upppss..busy keee.. haha.. :P

Entri aku kali ni nak cerita pasal "Love at first sight"/"Cinta pandang pertama".. Mesti korang pernah alami kan.. ececeh.. jgn malu2.. mengaku ajee.. hik3.. Bagi aku, cinta pandang pertama tu mmg benar dan ada wujudnya.. kalau tak caya, tgok gambar yg aku awal2 dah tepek tadi.. see?? lahir2 lagi kita dah jatuh cinta kat ibu kita.. so, cinta pandang pertama mmg dari kita celik2 mata lagi dah ada.. smpai lah kita dah besar kita sendiri akan alaminya dgn pasangan kita yg Allah dah tentukan sejak dari Azali lagi.. insyaAllah..

Yang paling penting disini, cinta mmg perasaan semulajadi yg Allah kurniakan pada setiap hambaNya.. tidak indahlah kehidupan tanpa cinta kerana setiap inci kehidupan kita sgt perlukan erti kasih sayang.. dan kasih sayang kita itu datangnya dari rasa cinta.. Cinta pada Allah, Cinta pada Rasul, Cinta pada Nabi, Cinta pada Islam, Cinta pada Al-Quran, Cinta pada Ibu & Bapa, Cinta pada Adik beradik, Cinta pada Sanak Saudara dll.. Segalanya perlukan cinta.. dan biarlah cinta kita itu Lillahi.. For the Sake of Allah.. iaitu hanya kerana Allah s.w.t. dan tidak melebihi cinta kita padaNya.. Wallahualam..

Semoga apa yg aku kongsikan ni dpt sama2 kita teladani.. insyaAllah.. benda baik tk salah kita kongsikan.. Semoga mendapat berkat dari Ilahi..ameen..

psstt.. jom lawat sini, WhiteRose , ada pelbagai koleksi tudung yg menarik dan menawan hati, yg pasti harga pun gojes.. ! :D

No comments: