Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Monday, January 2, 2012

Wishlist Tahun 2012

Assalamualaikum~~

Pekaboo semua..? Ada yg merindukan entri dari saya? Ahaks ahaks *gelak sensorang.. walaupun takda, saya tetap ingin menghapdet entri untuk menunjukkan saya seorang penulis belog TEGAR.. hahak *skema kan menggunakan kata ganti diri "saya".. kroh kroh..

okeh, jangan buang masa ye, mari usha wishlist2 untuk tahun baru 2012 saya ye.. hekhek.. *saje2 saya nak kongsi mana taw wishlist kita sama bole give me 5.. ekekek ^_^

Wishlist 2012

Yep, ini keputusan muktamad saya, ingin menjaga kesihatan yg dah lama terabai dek nafsu serakah makan yg tinggi melampaui batas.. harapan saya diet kali ini tidak hanya sekadar kata2.. wekkk :p


Nak kurangkan merajuk. haa.. hok ni salu buat kak en.bf.. oleh kerana kesian kt dia asyek2 kena pujok je saya akan cuba kurangkan..ekekek.. *konon


Lomo..alolor.. comey kan.. menatang apa pn saya tk tawu pada awalnya tapi selepas google saya suda tawu.. *bataknya saya, maluu.. saya ingin memiliki lomo.. dah survey2 kt on9 blogshop..ada.. yg bercorak pom ada.. :D


Okeh, ini wishlist terakhir saya.. menikah.. biar betik?? ye, btol.. saya tak suka bercinta lama2.. saya lagi suka bercinta after kawen.. lebih suci & halal..umur terlalu mentah? itu bisa diatur.. hehe.. sebenarnya tak lah mengharap sangat pon.. tapi kalau ada rezki tahun ni kalau saya jadi milik orang Alhamdulillah.. hekhek *mood gelenyo gituew

Haaaaa.. amacam.. ada sama tak wishlist saya dengan awak? kalau sama kira kita serasi la tuh..hik3.. okeh.. itu sahaja.. 

Selamat menempuh 2012 !

notahati: nak try guna "saya"..lebih anggun serta ayu gituew..awww..:p

4 comments:

MiszMaryaNe said...

moga sumenye dipermudahkn..=)

- M A S H - said...

nikah awal best.. hikhik :)

Roseputih Zumie said...

miszmaryane: amin.. terima kasih ye doakan.. amin :)

mash: best ea.. alolor.. mst ada pengalaman ni.. ce citer..hik3 :D

Roseputih Zumie said...

V: waaaaa.. canggih2.. will try..thanx 4 d info :D