Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Wednesday, January 11, 2012

Saya setuju sangaat sangaat !!

Assalamualaikum ~

Camat Pagi Kak Leha & Pak Jabit sekalian ! Bangun ! Bangun ! Dah pukul brapa dah ni oii... hek3

Entri kali ni aku nak share satu perkara baik yang dari tadi dok buat aku tertawa seorang diri..haha.. Ustaz Azhar Idrus ni memang seorang yg kelakar lah.. aku suka dengar ceramah dia.. tak pressure sgt tapi ilmu bertambah.. kan kan kan.. Jom baca soalan & jawapan yg diberikan oleh Ustaz ni.. ~~

Soalan: "Kenapa wanita suka berbelanja?..Isteri saya janji, sekali ni je-sekali ni je, tp beli jgk"

Jawapan ustaz: Wanita mcm bdk2...suke membeli..contohnye bdk2,pantang tgk mainan terus je nk,padahal mainan dh byk kt umah...mcm juga wanita, padahal baju,kasut byk dlm almari yg xpkai lg..nk beli lg..wanita mmg suke tgk benda yg cantik.. MEMANG TUGAS SUAMI CA...RI DUIT, ISTERI HABISKAN DUIT..kalau bukan isteri yg habiskan duit, siapa lg...kalau bkn isteri,siapa lg yg nk beli periuk,kuali,dll...SUAMI JGN MARAH..ISTERI BESAR JASANYA..tlg beranakkan anak, jaga anak2, tlg basuh bju kite,tlg msak,kemaskan umah,dll..



#Jadi, peringatan kepada encik2 suami sekalian, anda semua poket kena kasi penuh sebab duit mau kasik cik bini habiskan..hikhik..
#Perhatian juga kepada bakal2 bujang yg hendak menikoh, haruslah taw pasal ni kalau tak batalkan saja niat anda utk menikoh..ekekeke..

notahati: jika salah betulkan saya, jika benar marilah sama2 kita share perkara ini.. salam khamis :)

2 comments:

Wanieys Hashim said...

sokong 100%...sape lg nak perabiskan duet klu bkn kita..heheeee

Roseputih Zumie said...

wanieys: yup dear, kita la nak hbeskn duit mereka.. kih3