Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Friday, December 2, 2011

Astaghfirullah ! Dunia Akhir Zaman !

Assalamualaikum~~

terkejut + terkesima aku slps menghayati Utube ni..perrgghh.. masyaAllah.. apa sudah jadi dgn dunia?? aku taw video ni pn kt mukabuku.. kecoh kwn2 aku mengeshare.. aku pn turut ingin mengeshare.. pada pendapat korang la kan, apa punca semua ni ek? apakah hubungan seorang ibu + anak? aku maksudkan hubungan seperti suami & isteri.. Nauzubillah.. mai pakat ramai2 tonton video nih..


dah tgok kan? paham apa dia ckap? utk bg clear sket meh aku summarize kan.. citer nye cm gini, seorang ibu dah kematian suami tapi dia msh tk dpt lupakan arwah suami dia then dia anggap anak sulung dia tu mcm suami dia.. act, dia berkehendakkan hubungan suami isteri.. anaknya mcm terpaksa gitulah..

hmm..mcm2 la kan.. aku terkedu bila dgr statement hot hot gituew dri mak dia ckap "yg penting saya tak berzina sama org, sama anak sndri".. haih.. mcm relax selamba wakdek je macek ni an.. Dunia Dunia.. AKHIR ZAMAN.. mintak dijauhkanlah kita semua dari musibah cm gini..amin..

notakaki: yg menyedihkan org Islam ;(  

No comments: