Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Saturday, December 3, 2011

Angan-angan Mat Jenin ~~~

Assalamualaikum~~

hai hai.. pekabooo?? harap cuti2 hujung minggu ni sihat lah hendaknya ye? hek3.. petang2 cm gini tetibe aku cm rajen pulak nak menghapdetkan belog usang ku ini dgn entri berbaur ala ala berimaginasi gituew.. tajok pn mcm nak good good je je an padahal tak pon..ape2 jelah.. lets berimaginasi dgn aku~~!

okeh, sebelum tu aku nak buat pengakuan secara public sikit ni..shhhsss!!! janji jgn gitau org lain k? sebenarnya aku ni KAKI BERANGAN a.k.a seorang gadis yg kuat & suka berangan-angan.. tapi bukanlah angan-angan mat jenin taw.. tak mau la angan mat jenin..nk letak "angan-angan roseputih" boleh? wkakah!

now, aku nak bwak korang ke dunia "fairytale" mcm yg taylor swift cakap tuh..tak kira tak kira korang kena ikut aku jugak! *bhahaha,ugutan scra ganass


dolu dolu semasa zaman muda mudi*eceh mcm la da tua sgt skrg ni, aku suka bebeno berangan nak jadi cikgu smpaikan aku duk dlm bilik sorang2 then kunci pintu pastu aku bantai ckap sorang2 mengajar murid2 yg tak pernah wujud.. hakhak..! kira cm aku giler meroyan berangan jugak la masa tu.. aku kira mcm dah cukup hebakk la tacap lawa2 muka ngn mekap rembat gincu mak aku then pakai tudung bawal mak aku jugak then melaram handbag milik mak aku jugak..kira semua sponser mak haku lah senang! hakhak!*malu tucin sudah ni

pic ni credit to wansteddy~~ konon2nya aku la ni tukar  nama jep..hak3!


then, aku suka sangat berangan ada rumah besar besar mcm istana.. kecintaan aku dulu suka melepakkan diri dibawah kolong rumah bersama rakan sepermainanku dulu sambil berangan-angan memiliki rumah yg besar atau maybe sebuah istana impian..aouchh..*giler demand aku suatu ketika dulu.. and plg lawak habis nak terputus usus2 perut ni bila kiteorg suke berangan mende2 yg overdose2.. cthnya nak semua perabot dalam rumah diperbuat dari emas & ada kolam disetiap sudut rumah lah..omakaii.. over tak over lah kan pemikiran aku semasa zaman muda mudi hingusan dolu..*sguh bercita2 bsar ;p..sila kagum!


pastu aku suka berangan ada butik sendiri.. haha.. dan kali ni sponser terbesar mstlah barang2 mak aku jugak.. hakhak.. habeh baju2 & tudung2 satu almari aku rembat.. *mama tak taw pn smpai skrg perangai huduh aku ni,kalau tak habeh den..wakakah ;p.. aku akan memainkan peranan menjadi seorang tokey butik yg serba serbi ala ala mak mak datin gituew promote baju2 yg sudah sedia tergantung dlm almari..haha! then plg memalukan and tak boleh blah aku berckap sorang2 lagi..*tutup muka2.. hak3.. apalah nak jadi ngn aku an.. haha..pic kt bwah ni memperkenalkan butik zaleda.. hek3.. rembat kt uncle google.. aku berangan konon2 nya ada butik sndri lah..hak3..


okeh, cukuplah kot aku memalukan diriku dgn kelakuan angan-angan melampau aku semasa muda mudi dolu..muka aku dah blushing giler kot.. aku rasa terhibur pulak bila share ngn korang.. hak3.. bila dipikir2 balek betapalah tak macednya diriku ini semasa zaman muda mudi dulu.. cakap sorang2, berangan2 yg hebakk2 hot2..hahak! tapi an, korang jgn ckap aku gila/sawan pulak sb aku cakap sorang2.. aku cuma memainkan watak je..wakakah! dan hasilnya mmg menjadi kot..hahak.. tapi an dlm byak2 angan2 "roseputih" aku tu, yg plg aku nak jadi kenyataan adalah yg nak ada butik sendiri tu.. itu mmg impian bukan sekadar kata2..insyaAllah kalau ada rezeki suatu hari nanti aku nak ada butik sendiri.. hik3..amin..

okeh lah..cukuplah aku merapu meraban kat sini.. korang jgn gelakkan aku taw.. senyum je jgn sesekali gelak taw..*ugutan nih.. haha.. happy holiday.. stay smiles.. :DD eh jap2 kalo korang ada berangan2 mse moda modi dolu share jelah..moh kite gelak samo2..*senget sudah..;p

notakaki: memori masa moda modi mmg terunggul

2 comments:

amirnawawi said...

Berangan itu perlu tapi jangan lelebih plak.. hik3

Roseputih Zumie said...

aishh.. tpi yg ni da melebey.. hak3