Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Friday, November 11, 2011

Selamat Pengantin Baru Aten~!

Assalamualaikum...

Kepak kepak gebum gebum.. ecehh.. syioknya kwn aku hari ni nikah.. Alhamdulillah jodoh dia dah smpai kan..So, aku dedikasikan entry ni khas utk kwn kolej ku Nur Fatin Syazana yg tlh pn menikah hari ini dgn jejaka pilihan hati Mohd Azlan Md Ali..Tahniah aten!!..

dgar dgar rmai yg memilih tarikh istimewa 11/11/11 ni utk dijadikan hari istimewa..wahh.. pandai sekali.. ada jugak aku dgar tarikh hari ni tarikh memuja setan atau apa je, ok lah, kenapa perlu kita percaya pada benda ni.. kita kena lah percaya pd agama Allah.. ye tak? semuanya dtg dri hati kita..kalau niat salah terpesonglah, kalau niat betul insyaAllah semuanya dibawah lindunganNya..wallahualam..

okok, knapa aku bg ceramah bebas tol ni.. sje nak share pndpt ku shj..hekhek..stop! aten, selamat menjadi isteri orang ye.. selamat menempuh kehidupan baru dgn suami tercinta..jaga rumah tangga baik baik ye? lpas ni byak lgi chapter yg kau akan tempuh..jadi kena kuat ye? hek..*nasihat mmg pandai, serahkan je kt aku..haha ! ;p
inilah Aten.. pic ni mse dia tunang.. pretty right? ohsemm ;)
tapi...yg menyedihkan aku tk dpt attend kenduri kawen dia iaitu esok 12/11/11.. so sad.. atas faktor faktor tertentu aku tk dpt attend.. really sorry aten.. mmg nak pegi sgt sgt tpi keadaan tk mengizinkan.. ape pn, make your day tomorrow ye? pada kwn kwn kolej lain yg attend kenduri esok, tlong makan kn nasi minyak aten utk aku ea? hekhek..

ok..sekali lg, Selamat Pengantin Baru ! Love you <3

notakaki: bilakah turn aku? *mimik muka sekupang smbil gentel2 hjung rmbut..pheww 

2 comments:

syafiqah nazri said...

nak kawin jugak lah cmni... :D

bearzumie is doraemon said...

jom jom syafiqah, kita kahwen.. hakhak ;p