Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Friday, November 11, 2011

kesepian kemelandaan

Assalamualaikum..

selamat pagi dunia..
lihatlah dunia, aku tak tidur balik slps solat subuh.. perkara menakjubkan terjadi pada diri aku..hakhak ;p
jgnlah slah sgka, ini jelah time utk aku tidur secara rakusnya, pasni dah busy ngn dunia praktikal..*alasantklogik

okeh, hari nih my mama pegi kursus, so jwpnnya aku stay sorang2, pegi dah lah smpai esok tgah hari kot..my mama pn tk sure habis kursus tu pkul brape..huh..aku ditinggalkan dgn ketandusan kasih syg dri seorg ibu slma hmpir lebih kurang 36jam.. parahhh ! ohh tidakk ! tak sanggup!! sob sob smbil berkata kata " i need u mom"..*okituhanyalakonantkbbbyar

my mama adlh kawan+sahabat+kakak+ibu terbaik yg pnah aku ada.. mama jugalah tmpt aku nak gaduh serta perang hebat, tmpat aku nak manja gedis gedis, tmpat aku nk ngada ngada taik kuda dll.. sgalanya dgn mama.. i dont know how i could life my life without her & i dont want to imagine it.. cukup ! jgn persoalkan soal hati-ke-hati ni.. tacin taww!!

tp mmg seyes aku tak sgup kehilangan orang orang kesayangan aku.. korang pn dah tentu mcm tu kan.. hargailah orang terdekat disekeliling anda atau anda akan menyesal satu hari nanti..eceh.. aku ckap mcm gini sb aku penah lalui, aku juga pernah kehilangan orang kesayangan malah orang itu sgt sgt penting bagi aku.. membesar melewati alam remaja tanpa orang itu amatlah perit & sakitnya.. cuba kau bayangkan? dapat imagine? hidup tanpa orang kesayangan disisi.. ohh aku sudah mula ingin menitiskan air mata..taknak taknak..hmmmm


rasa kehilangan tu tipu sgtlah aku cakap mmg kejap je boleh hilang.. kan kan.. mmg rasa lain hidup tanpa orang kesayangan.. berbeza dari hidup sebelum nya.. serius wa cakap lu... ibarat kehidupan tanpa lampu utk menyuluh gitu lah aku rasa.. kelam & malap je.. tapi aku tak mahu teruskan kehidupan mcm tu, semuanya demi orang kesayangan.. kita hidup sekali sahaja tak boleh sia siakan apa yg ada.. kalau takda cabaran & dugaan dalam hidup itu bukan hidup namanya.. itu hanya kehidupan yg kosong.. *akusgtpndaiceramahkan

okeh, aku still sob sob lagi nih.. dalam keadaan petir sabung menyabung aku gigih menaip entry ini demi utk menghabiskan ceghite ku ini.. tak ngape lah, keadaan jeles, aku terpaksa berhenti disni kerana kilat sabung menyabung yg sprtinya menyuruh aku berhenti jadi blogger jap & katil menjerit jerit namaku meminta aku menarik comforter utk tidur sampai lebam lebam..hoho..

kesimpulannya, aku harap mama cepat balik, akak rindu.. cepat balik taw? lonely gila tanpa dirimu utk bergurau senda dgn mama, utk kenakan mama, utk cubit pipi gebu mulus milik mama tuh & plg pntg nak main perut mama.. *oppss kantoi sudah prangai buruk aku.. ciss memalukan.. abah, tunggu kak ya di Syurga ya.. kak ya tersangat rindukan abah.. even abah sudah tiada, terasa seperti abah ada kerana abah ada dalam hati kak ya.. Al-fatihah buat arwah abah.. 

notakaki: pagi yang tacing

No comments: