Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Friday, October 28, 2011

dia yg bernama c i n t a

Assalamualaikum eberibadi, 
malam ni.. eh, silap.. suda pagi lah.. ok, stop! pagi ni aku rasa terasing & agak sedikit berduka cita with en.bf..
padahal aku baru je pas bikin entry pasal tekanlah sini haa .. tapi i found dat myself also even cant control with this emotion.. h m m tahlah.. nak kata cmna ek.. ssh la nk dgmbarkan rasa yg dialami oleh seorg gadis yg pendiriannya boleh berubah rubah dalam wktu yg sgkat ni.. nseb la haa spe dapat aku ni haa.. bape byak haa daa.. aiyook.. ok lah act, hbngan ak & en.bf mcm da jauh sket lately, i can feel it through his kesibukan kerja.. aouch.. aku plg tk suka perasaan ini.. he said dat aku tidak paham dia.. ok, pada mulanya, ececeh skema siott.. sudah sudah perlu ke aku tampil skema di entry blog usang aku ini? rasanya buang masa aje.. bukan ada kira markah pon haa.. okeh berhenti merepek repek ! 


sambung disini, haha.. mg pd mulanya aku cm tk boleh nak pham dy, ok la fine mg ak ni girl yg kasar. asyik nk memberontak, nk ikut kepala hati aku jek, garang kalah pengetua sekolah aku dolu dolu, tapi hati aku ni penuh sifat gadis munge munge & keibuan taw ! hahaha ! perasan je kau la haa.. ok, stop disituew.. gedis kan.. nyampah nk bce entry dy ni.. z z z.. ok continue.. satu masa tu aku cuba paham en.bf, lgsg tk kacau dy, siap sent msej ayat romantis gilew ahh, kalah psgn romantis seantero dunie ni taww !! aku cuba jadi gadis bunga ros pink gituew, pnoh lemah lmbut, sopan serta tidak mengganas lagi pd dn ketika saat ituew.. ohh palsu ko nyahh ! hha ! aku sbnanye sadis serta kiciwa tp aku masih gelak.. nmpak sgt ak happy go lucky an.. tk lah, i juz wanna make myself happy.. oucch, ayat terharu berbaur simpatii.. z z zz..


ok,after that moment aku cuba paham dy n jadi gadis palsu lemah lmbut, dy pn cm layan gituew gituew jelah an.. sb busy busy busy ! aku pon menarik nafas sabar lg.. smpai la aku da tk than ngntok ak pn melelapkan mata smpai pkul 9 pagi memandangkan aku sdg cti honeymoon jadi inilah masanya aku make tahi mata byak2.. haha.. bgun bgun je tito aku trus cpai hp utk melihat adakah en.bf pnya miskol or even msej syg rindu kt aku.. haram, hampeh, kiciwa, TAKDA ! teruk an aku bgun tito bkn nk bce doa bgun tito ucap syukur.. jgn tiru aksi aku.. tk, bkn pe tereksited ingin tahun en.bf msej ke tak kol ke tak ituew je.. jgnlah marah.. mnusia mne tk wat slap.. kan kan..huhu..


jadi, aku pn dgn kiciwanya sedih & menangis krn memikirkan nasib ku begini.. *padahal en.bf tk anta msj or kol je pn da kecoh 1 dunia nk sedih sedih.. ye, seganas aku pn aku ni cengeng sb tu kuat merajuk & menitiskan air mata berharga aku nih.. standard la tu bile pompuan sedih mst ada adegan tangisan tdak berlagu..sobssobssobs.. smpai my mom ajak out pn aku tolak sb tkda mood..mkn pn tkde selera..haha, teruk teruk.. tkpe tkpe, esok kita out ye mama.. loving u muchy muchy mom.. aku rela sepi tanpa bunyi hp dr en.bf dari khilangan my valuable asset iaitu family ! en.bf kiciwakan aku pn family aku ttp ada.. tkpe tkpe.. aku pasrah dy wt tk endah kt aku.. alasan en.bf cuma 1, busy, cube paham.. ye, aku akan terus memahami kamu..


itu jelah yg aku mmpu ngomel, saje nk release kn tension pkirkan mslh yg tk pnah slsai ni.. 
jadi blog usang ni aku merasakan alternatif terbaik utk aku luahkan.. 
pada yg bce entry aku jgn jadi cm aku.. haha..


notakaki: byak byakkan bersabar, zikir penenang hati.. insyaAllah semuanya ok.. :)