Selamat Hari Raya Cantik Hensem ! (^_*)"

Friday, December 9, 2011

dugaanku selesema plus layan muzik geisha ^_^

Assalamualaikum~~

seyes wa rindu mau naik entri wooooo.. kt opis hati terkinja2 nak hapdet..tapi terlalu byak "punca" yg menghalang hamba Allah yg kudus ni utk terus menaip sepantas kilat naik satu entri good2.. aishh..*dasyat tak2 :p

tidak cukup dgn itu kawan2.. hamba Allah yg kudus ini juga diserang satu virus yg digelar manja gituew iaitu "selesema" atau nak lebih ringkas serta padat "flu"..eh eh ini bukan bird flu taw.. *mintak simpang lah.. ini flu biasa2 + manja2+ ngada2 + gedik2 gituew.. tapi disebalik flu yg manja2 tu hamba Allah yg kudus ini tersangatlah menderita..aduhhh.. doctor hensem pehlisssss!! *meronta secara menggoda..ahaks :p

memandangkan besok cuti public holiday utk hamba Allah ini, jadi dalam situasi selesema manja2 ini diriku tetap gagah berani mau naik satu entri sbg tanda diriku ini blogger tegarrrrrr lagi tegapppp..hahak..apakah ini? dush3..*aku sakit jadi kurang stabil, sila pahamm :p

eh korang, dalam selesema manja2 yg sedang parah aku alami ni, sempat lagi aku layan muzik.. walaupun mata sedang goda2 aku utk diajak beradu tetapi hati meronta2 ingin naik satu entri jugak serta ngomel2 siket then share ngn korang satu benda ni..apa benda tu?? walau situasi badan kurang kestabilan secara maksima aku masih lagi sempat layan lagu2 dari "Geisha"..boleh dikatakan semua lagu2 dia kena lantas sebati ngn jiwa sanubari aku lah.. bukan apa, vokal penyanyi dia yg aku cantik tertarik uh..

antara yg paling menjadi kecintaan pada abad ini*cett..




tidak dilupakan jua..


seyes.. lagu dia bestt !! pada sapa yg minat jugak like beso2.. hahak..okeh, saat mata hamba Allah yg kudus ini sudah layu bak bunga hilang mekarnya..*pejadah bermadah malam hari tah..

selamat malam pak jabit & kak leha sekalian..i love you lah !

notakaki:entri aku ini agak sewel, sedia maklum, mak selesema nokk :p

No comments: